Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

måndag 18 maj 2009

Affair i Västerås

Den 22 maj öppnar systrarna Ulrika och Johanna butiken Affair i Västerås. En livsstilsbutik med kläder, inredning och konsthantverk kombinerat med ett café. En upplevelsebutik för alla sinnen! Jag är glad och stolt att få visa mina smycken i den inspirerande miljön som har underrubriken "från Jukkasjärvi till New York"!

www.affair.se

Klicka på länken ovan och träffa systrarna på Regattagatan 7 vid Öster Mälarstrand i Västerås!
Mina smycken finns till försäljning i butiken och några av dem kan du se i det här inlägget.





3 kommentarer:

Sofia sa...

Åhh vilka fina änglavingar mamma!! =) Kramar

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Karin, nej men va kul att mötas av ett nytt fräscht inlägg, jag funderade på om du hade lagt ned bloggen....så roligt, dina smycken kommer göra sig perfekt i de två systranas nya butik i Västerås! Jag har hört talas om dem och ska kika in där när jag har vägarna föri nästa gång. Jag bodde ju i Västerås hela 06 så jag känner till stan lite,...
Du göra såna otroligt fina smycken och önskar dig fortsatt lycka till och en skön sommar! Nu ska jag kika in på deras hemsida! Mari.

Anonym sa...

Vilka fina smycken råkade komma in på din blogg...jag håller på med massa hantverk jag med mössor och tavlor bland annat...måste kolla om jag hittar något fint att köpa som du har gjort. Kolla gärna min blogg också/Minna