Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

onsdag 20 augusti 2008

Vad tycker Du?




Att fotografera ett blankt smycke är inte så lätt. Titta på det här armbandet och se hur olika det uppfattas beroende på hur det exponeras. Är det bäst mot det röda, mot stenen eller mot glaset? Det är ju som bekant så att skönheten sitter i betraktarens öga.






Pris 400,-

Vilket tycker du bäst om? Skriv gärna och berätta vad du tycker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin, vilket vackert armband!! Och jag är nästan benägen att tycka att grodbilden var finast och att smycket gjorde sig bäst med paddan: )Du gör mycket smakfulla smycken, gillar dem i högerkanten här med! Mari.

Anonym sa...

Mot stenen!

Vilka vackra och annorlunda smycken du gör. I´m impressed!