Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

söndag 20 juli 2008

Nya smycken

Två silverhjärtan har kommit till under helgen. Båda monterade med stenar inköpta i London för ett par veckor sedan.De lilafärgade är granater, de "mjölkiga" är månsten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin! Grattis till din fina blogg!
Kolla också guldkantpalivet.blogspot.com där får du och vi lite extrareklam!
Kram
Grannkärringen

Mjuka sa...

Hej!!
år intresserad att köpa ett hjärta av dig med älskad. Kan du inte maila pris till mig!
kram M