Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

söndag 10 augusti 2008

Resultatet


Efter två intensiva dagar har jag väl nått ett litet steg på vägen att göra en ring som jag är riktigt nöjd med. Fyra försök gjordes och här ser du resultatet.
Först ut är två ringar med vita zirkoner. De är riktigt läckra syntetstenar som gnistrar som äkta vara!


De andra två har runda syntetstenar - en rosa och en orange.

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Så vackra dom blev, stenarna ser verkligen äkta ut.
Kram mamma c

Anonym sa...

Hej du vackra...
Jag tycker att dina ringar med ofärgade stenar ser superfina ut på kortet, att de är det i verkligheten vet jag ju redan.

Hittade kortet du skickat men behöver det i en bättre upplösning :-)Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Urtjusiga ringar! De ser verkligen exklusiva ut de översta! Inte klokt vad duktig du är! Mari.

Anna sa...

Hej Karin!

Jag, som vanligtvis inte tycker om smycken, tycker väldigt mycket om dina. Dom är enkla, och det passar mig utmärkt. Men säljer du smycken också?

Lisa

Piffa och Puffa sa...

Vad duktig du är. Har du hållit på länge och gjort smycken och säljer du dem?
Kram Anette

Anonym sa...

Å vilka fina smycken du gör!! Säljer du?
Kram/ J