Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

lördag 9 augusti 2008

Silverkurs helgen 9-10/8

Änglar med halsband







Två hela dagar i verkstaden ska väl förhoppningsvis ge mer kunskaper i bl a lödandets konst. Fyra ringar är på gång - om du tittar in imorgon får du se resultatet.

Med förhoppningar om en skön helg!


2 kommentarer:

Mamma C sa...

Kollar in i morgon för att se ringarna.
Kram mamma c

n o r d i n g å r d e n sa...

Hoppsan, här går det undan mellan inläggen! Så avckra halsband med hästar och den med text var mycket unik och snyggt! Är de till salu fr din blogg? Ha en skön söndag och jag kikar in igen sedan! Mari.