Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

onsdag 6 augusti 2008

Mönster!



Det är lika fascinerande varje gång att se den mjuka beige-gråa silverleran förändras till det blanka, hårda silversmycket. Smycket blir inte alltid "perfekt" men alltid unikt. De bär alla spår av att de är handgjorda.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Stjärnorna var hur läckra som helst. Kan man hålla på med silverlera hemma i ett vanligt kök? Eller är det för bökigt med allt.
Kram mamma c

Tiol sa...

Fantastiska hästar. Hur får du tag i detta vackra mönster som är så lik den "riktiga " dalahästen? Suveränt gjort. DU får 5 av 5 möjliga poäng av mig.
Härlig bloggsida har du också, ren och fräsch. Grattis till den.
Kram...........TINA