Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

måndag 4 augusti 2008

En vecka med Syster Yster

En härlig vecka med nära kära syster M har resulterat i mycket fika- & matglädje. Resultatet av veckans skapande har alltså ätits upp. Undantaget är dessa två runda godingar som gjorts efter M:s design. Runda former tilltalar henne bäst. Mönstret får gärna vara blommor.
Nu är det måndagkväll och jag har kavlat upp ärmarna för att skapa nya smycken. De kan ses om ett par dagar - senast!! Välkommen tillbaka!

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Dom runda skapelserna blev jättefina. Den med blommor ser läcker ut.
Kram Mamma C

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Karin, va roligt att se dig tillbaka! Jättefina nya runda smycken och vi ser fram emot flera: ) Ha en forstatt bra vecka! Mari.

lilla h sa...

Hej Karin! Jag hittade precis hit till din blog - och OJ så vackra smycken du skapar! De väcker verkligen habegär!
Ha det bra!
Helena

Snusilus o Sannibus sa...

Hej :)

Jo, vi trivs bra här nere! Ser fram emot att se de nya smyckena! Så himla fina smycken du gör!

Kram o ha en fin torsdag!

Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

..Ha, ha, "oängslig" var nog den finaste komplimang jag någonsin fått: ) Ha en fortsatt bra vecka!! Mari.