Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

måndag 22 september 2008

Tidsoptimist.....

....det är precis vad jag är. Ofta underskattar jag hur mycket tid som behövs för en viss uppgift samtidigt som min önskan alltid är att aldrig göra någon besviken. Det här skriver jag, kära läsare, eftersom jag lovade att visa nya smycken "senast onsdag" vilket var helt orealistiskt. Men här kommer åtminstone en ny modell.



Helgen har jag tillbringat i Warszawa som var regnigt, grått och dystert. Det var därför uppiggande att titta på alla färgglada blommor som såldes på gator och torg.

2 kommentarer:

Tiol sa...

Hej Karin!

Du gör så fina saker, du är jätteduktig.
Måste fråga dej lite eftersom jag är så nyfiken. Var får du tag i dessa bokstäver som är "små", jag har bara sett stora på Cl Ohlson.
Hur får du till en sådan fin bakgrund, har du mönsterplattor som du trycker fast och som blir mönstret, eller?????

Stort GRATTIS till dina fina alster...........kram.........TINA

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Karin, jaså du hinner med en resa till Warszawa också! Vilken blomsterprakt! Dina smycken är så vackra , jag gillar verkligen de där hjärtanen och det sista du gjort, mycket läckra smycken! Mari.