Om mig

Jag heter Karin och min blogg kommer främst att handla om smycken. Därför blir det många bilder och lite text. Jag gör smycken i silverlera, PMC, men även i sterlingsilver. Jag älskar pärlor - det kommer du att se - och enkla, rena former.

Om du vill kontakta mig når du mig på


blanktsilver@hotmail.com

onsdag 3 september 2008

Det är tur....

...att det finns modeller som alltid ställer upp när det är dags att fotografera smyckena. Och som dessutom gör sig bra på bild!


Prickigt hjärta i silverlera med pärlor av månsten, 46 cm
Pris 450,- SÅLD

2 kommentarer:

vit och pastell sa...

Oj, vad vackra smycken du gör. Så rena och enkla men ack så vackra. Fina bilder.

Kram Maria

Tiol sa...

Så fint hjärta du gjort här också Karin jag är också nyfiken på din ängel ( modellen alltså), jag skulle gärna vilja höra var du hittat den?? är verkigen fint att ta bilder så, smycket kommer väldigt fint fram då.

Ha det så gott.............kram.......TINA